Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Studie nákupní strategie podniku
Fargašová, Dominika ; Tesař, Rostislav (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je analýza současného stavu nákupní strategie firmy vedoucí k identifikaci prostorů pro zlepšení nákupu firmy. Cílem práce je návrh nové strategie nákupu se zaměřením na zakázky. Na základě analýzy práce obsahuje návrh na rozšíření portfolia nabízených produktů o vhodný výrobek, návrh vypořádání se se specifickými požadavky zákazníků a návrh na zavedení strategie just-in-time. Návrhy přispívají k efektivnímu řízení nákupu.
Řízení nákupu a zásob
Bartošková, Sylvie ; MBA, Marek Kubuš, (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je na základě tržních analýz vypracovat strategii zefektivnění řízení zásob pro oblast kusové výroby a prosadit význam marketingového nákupního procesu v podniku KLM. V rámci práce je zpracována ABC analýza, vytvořen nový systém pro efektivnější identifikaci dílů a dodavatelů. Na základě analýz byl navrhnut nový poptávkový systém pro řízení náhradních dílů.
Studie logistiky opatřování se zaměřením na nákup
Hřebíček, Marek ; Švihálek, Michal (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Diplomová práce nesoucí název: „Studie logistiky opatřování se zaměřením na nákup“ je zaměřena na snižování nákladů souvisejících s pořizováním, skladováním a udržováním materiálových zdrojů. Nejdříve je představen výrobní program společnosti a používané materiálové standardy. Následně je provedena analýza souvisejících procesů a pomocí teoretických přístupů jsou navržena opatření, která by měla přinést úspory. V závěrečné části jsou shrnuty přínosy navrženého řešení.
Nákupní marketing ve vybrané firmě
JAREŠOVÁ, Lucie
Tato bakalářská práce byla zpracována na téma {\clqq}Nákupní marketing ve vybrané firmě``. Vybranou firmou byla firma Phoenix LV, a. s. Jedná se o jednu z nejvýznamnějších farmaceutických velkoobchodů v České republice. Společnost disponuje 10 sklady po celé České republice, které jsou podřízeny 6 obchodním centrům. Hlavním cílem práce byla analýza marketingu nákupu, od kterého se odvíjela řada vedlejších cílů: vymezení základních pojmů a termínů; analýza současného stavu podniku v oblasti nákupního marketingu; pomoci odborné literatury navrhnout přesnou metodiku rozdělení nákupního marketingu; ověření této metodiky; závěr. Marketing firmy je rozdělen na dvě části, z nichž každá se zabývá různými činnostmi. Marketing nákupu řeší vztahy s dodavateli, přípravu akcí apod. Marketing prodeje pak akcemi pro lékárny, lékárníky, odborná školení a semináře, soutěže pro lékárny aj. Pro zjištění správného rozdělení marketingu byly použity analýzy vnějšího i vnitřního prostředí. Vnější analýza se zaměřovala na konkurenty, dodavatele, odběratele, substituty a v neposlední řadě faktory působící na firmu (společenské, technologické, ekonomické, politické a legislativní). Analýza vnitřního prostředí se soustředila na zaměstnance, technické vybavení, finanční analýzu. Analýza Porterův model a STEP analýza poukázaly na nesprávné rozdělení marketingu v podniku. Proto bylo navrženo správné přemístění některých činností. Marketing nákupu by se měl zabývat pouze jednáním s dodavateli a veškerou komunikací s nimi. Vnitřní analýzou nebyly zjištěny žádné nedostatky, ale ani přesto by firma neměla zapomínat na své zaměstnance, stále modernizovat technické vybavení a v neposlední řadě sledovat nové trendy, jak ve výzkumu, vývoji, tak i ve finančních možnostech.
Studie logistiky opatřování se zaměřením na nákup
Hřebíček, Marek ; Švihálek, Michal (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Diplomová práce nesoucí název: „Studie logistiky opatřování se zaměřením na nákup“ je zaměřena na snižování nákladů souvisejících s pořizováním, skladováním a udržováním materiálových zdrojů. Nejdříve je představen výrobní program společnosti a používané materiálové standardy. Následně je provedena analýza souvisejících procesů a pomocí teoretických přístupů jsou navržena opatření, která by měla přinést úspory. V závěrečné části jsou shrnuty přínosy navrženého řešení.
Studie nákupní strategie podniku
Fargašová, Dominika ; Tesař, Rostislav (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je analýza současného stavu nákupní strategie firmy vedoucí k identifikaci prostorů pro zlepšení nákupu firmy. Cílem práce je návrh nové strategie nákupu se zaměřením na zakázky. Na základě analýzy práce obsahuje návrh na rozšíření portfolia nabízených produktů o vhodný výrobek, návrh vypořádání se se specifickými požadavky zákazníků a návrh na zavedení strategie just-in-time. Návrhy přispívají k efektivnímu řízení nákupu.
Řízení nákupu a zásob
Bartošková, Sylvie ; MBA, Marek Kubuš, (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je na základě tržních analýz vypracovat strategii zefektivnění řízení zásob pro oblast kusové výroby a prosadit význam marketingového nákupního procesu v podniku KLM. V rámci práce je zpracována ABC analýza, vytvořen nový systém pro efektivnější identifikaci dílů a dodavatelů. Na základě analýz byl navrhnut nový poptávkový systém pro řízení náhradních dílů.
Selection and Evaluation of Suppliers in a chosen Enterprise
Vicanová, Lucia ; Lukšů, Vladimír (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Bakalářská práce je zaměřená na popis procesu výběru a procesu hodnocení dodavatelů ve vybraném podniku. V práci byl vyhodnocený současný stav této problematiky v strojářské společnosti Strojop, identifikováni existujíci problémy a navrhnuté vhodné opatření pro jejich odstranění.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.